Rada Programowa

Członkowie Rady Programowej Fintech Awards 2021 przeprowadzą dyskusję na temat nominacji oraz laureatów, wyniku której przyznane zostaną nagrody w ramach 10 kategorii. Radę Programową tworzą osoby z dużym doświadczeniem w branży, dzięki czemu wydany zostanie werdykt, który wyłoni najbardziej zasłużone w swoich kategoriach podmioty.

Piotr Badura
Piotr Badura
Od osiemnastu lat związany z grupą CRIF, która stworzyła wiodące biura danych gospodarczych i zarządzania ryzykiem kredytowym w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. Odpowiadał za rozwój platformy informatycznej oraz działających w niej produktów, między innymi z obszaru detekcji wyłudzeń. Współtworzył rozwiązania dla liderów branży eCommerce, finansowej i telekomunikacyjnej. Wcześniej zarządzał zespołami projektowymi w firmach takich jak Comarch, Onet. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, kierunek informatyka oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunek finanse i bankowość.
Łukasz Buczko
Łukasz Buczko

Odpowiada za rozwój sektora usług finansowych w Google Cloud. Od ponad dziesięciu lat związany z branżą finansową, zdobywając doświadczenia zawodowe zarówno w bankach, pracując w obszarze skarbu i ryzyka, jak i dostawców usług IT, gdzie odpowiadał za finanse, operacje i sprzedaż. Pasjonat rozwiązań chmurowych, w szczególności sztucznej inteligencji i analityki oraz ich praktycznych zastosowań w świecie finansów.

Jakub Czerwiński
Jakub Czerwiński
Wiceprezes odpowiedzialny za region Europy Środkowo-Wschodniej w Adyen - globalnym dostawcy płatności w kanałach internetowych, mobilnych i stacjonarnych. Dysponując ponad 10-letnim doświadczeniem w branży Fintech na stanowiskach związanych ze sprzedażą i rozwojem biznesu, wspiera przedsiębiorców w obszarach ekspansji zagranicznej, łączeniu ścieżek zakupowych offline i online w jednym, spójnym ekosystemie oraz optymalizacji wydajności operacyjnej. Ekspert ds. płatności w dziedzinie Unified Commerce, platform marketplace oraz ekspansji transgranicznej.
Michał Dąbrowski
Michał Dąbrowski
W Radzie Programowej Fintech Summit 2021 by Fintek.pl. zasiada Michał Dąbrowski, Head of Marketing Vercom S.A.
Sebastian Geldner
Sebastian Geldner

Kieruje obszarem rozwoju biznesu Visa w regonie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry) we współpracy z klientami i partnerami strategicznymi. Z Visa związany od kwietnia 2012 r. W tym czasie rozwijał obszar Innowacji i Partnerstw, odpowiadał za europejskie strategiczne partnerstwa z czołowymi globalnymi firmami technologicznymi, współpracował z czołowymi bankami w regionie, operatorami telefonii komórkowej oraz partnerami istotnymi dla ekosystemu usług płatniczych.

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w płatnościach i finansach, w bankowości zarówno detalicznej jak i korporacyjnej.

Ukończył Politechnikę Warszawską na kierunku Electrical & Computer Engineering. Jest absolwentem studiów Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Sławomir Grzelczak
Sławomir Grzelczak

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunek: Finanse i Bankowość (2002) oraz Studiów Podyplomowych SGH: Blockchain, Inteligentne Kontrakty oraz Waluty Cyfrowe (2019).

Sławomir Grzelczak od 2001 r. do 2009 r. związany był z międzynarodową wywiadownią gospodarczą - Dun&Bradstreet. Zaczynał jako dyrektor operacyjny (2002-2004), by w latach 2004-2009 objąć stanowisko prezesa zarządu polskiego oddziału D&B. W 2009 r. przeszedł do Grupy Bisnode, partnera strategicznego D&B Corporation. Od 2009 r. do 2012 r. kierował Grupą Bisnode. Swoje doświadczenie w doskonaleniu procesów biznesowych rozwijał, zarządzając też czterema należącymi do niej spółkami. Od 2012 r. do kwietnia 2013 r. zatrudniony przez lidera w obszarze ubezpieczeń należności Grupę Coface. W Coface Central Europe Holding rozwijał nowe produkty i koordynował działania w obszarze informacji gospodarczej na 12 rynkach Europy Centralnej i Wschodniej. Jednocześnie od lutego 2013 r. był dyrektorem zarządzającym Coface Słowenia.

Od kwietnia do czerwca 2013 r. zasiadał w Zarządzie Biura Informacji Kredytowej S.A., odpowiadał za Pion Biznesu Korporacyjnego.Od lipca 2013 r. w randze wiceprezesa Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. jest odpowiedzialny za Pion Biznesu Korporacyjnego. Od końca czerwca 2014 r. pełni również funkcję prezesa Zarządu Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. W grudniu 2020 r. wszedł do Rady Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce.

Paweł Jakubik
Paweł Jakubik

Od stycznia 2018 roku pełni nową funkcję Dyrektora ds. Transformacji Cyfrowej w Chmurze, członka Leadership Team w polskim oddziale Microsoft. Poprzednio w ramach polskiego Microsoft przez 4 lata prowadził Dział Usług i Konsultingu. Wspólnie z zespołem odpowiadał za doradztwo, wdrozenia i utrzymanie usług u największych klientów w sektorach: publicznym, bankowości i ubezpieczeń, enbergetycznym i przemysłowym oraz branżach takich jak sprzedaż, dystrybucja i produkcja. Wcześniej prowadził Dział Bankowości i Ubezpieczeń w Microsoft Enterprise – dziale, który zajmował się obsługą największych polskich banków i firm ubezpieczeniowych.

Swoje ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe dzieli na dwa okresy: biznesowy i technologiczny. Przez pierwsze trzynaście lat kariery zawodowej organizował i prowadził sieci sprzedaży, działy szkoleń i marketingu w sektorze finansowym. W Gerling Polska Życie był Dyrektorem Sprzedaży. W Zurich TUnŻ odpowiadał za segment klienta korporacyjnego. Pełnił funkcje członka zarządu Inter Polska odpowiedzialnego za sprzedaż, marketing i szkolenia.

Po przejściu z biznesu do IT w latach 2005-2009 kierował działem sprzedaży i marketingu w Software AG. Podczas fuzji z webMethods odpowiadał za obszar procesów biznesowych i middle ware.

Maciej Kawecki
dr Maciej Kawecki

Prezes Instytutu Lema. Prorektor Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. W latach 2016–2017 doradca Ministra Cyfryzacji, od 2017 r. zastępca dyrektora, a następnie dyrektor departamentu zarządzania danymi w tym samym resorcie, odpowiadającego za sektor innowacji. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.  Studiował również na Uniwersytecie w Sztokholmie oraz Uniwersytecie J.W. Goethego we Frankfurcie nad Menem. Ukończył z wyróżnieniem Europejską Akademię Dyplomacji. W 2017 r. laureat nagrody specjalnej za wkład w reformę ochrony danych osobowych w konkursie Prawników Liderów Jutra Dziennika Gazety Prawnej i Wydawnictwa Wolters Kluwer. W 2018 r. zajął 23. miejsce w rankingu 50 najbardziej wpływowych prawników w Polsce Dziennika Gazety Prawnej, w 2019 awansował w tym samym rankingu na 15. Pozycję. W latach 2019 – 2021 pełnił funkcję dziekana Wydziału Przedsiębiorczości i Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Autor prowadzonego od 2019 roku cyklu technologicznego w programie Dzień Dobry TVN, podcastu redakcji Onet oraz Komputer Świat „Technicznie Rzecz Biorąc” oraz współprowadzący kanału technologicznego wraz z Filipem Chajzerem „W Głowie Się Nie Mieści”.

Jakub Kostecki
Jakub Kostecki

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu (handel zagraniczny). Ukończył również Akademię Strategicznego Przywództwa w ICAN Institute.

Karierę zawodową rozpoczął w wieku 20 lat w firmie windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. W latach 2000 – 2004 współpracował z Kancelarią Prawną Koksztys, a przez następne dwa lata z Kancelarią Prawną Lexus, w której stworzył i zarządzał Departamentem Prawnym odpowiedzialnym za nadzorowanie postępowań sądowych i egzekucyjnych. Od 2006 r. związany z polsko-niemiecką firmą Kaczmarski Altor Asset Management sp. z o.o., w której jako prezes zarządu realizował strategię inwestycyjną. Od października 2008 r. jako wiceprezes zarządu odpowiada za rozwój Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA. W listopadzie 2015 r. stanął na czele firm Kaczmarski Inkasso oraz Kancelarii Prawnej Via Lex, liderów branży zarządzania wierzytelnościami na zlecenie klientów masowych oraz z sektora MŚP. 

Zaangażowany w ciągły rozwój rynku zarządzania wierzytelnościami. Za swoje osiągnięcia wyróżniany przez branżę finansową.

Marcin Ledworowski
Marcin Ledworowski

Ukończył studia telekomunikacyjne na Uniwersytecie Technologiczno – Przyrodniczym w Bydgoszczy, a także studia podyplomowe MBA w Gdańsku na GFKM we współpracy z University of Strathclyde Glasgow i Uniwersytetem Gdańskim.

Zaczynał jako programista systemów bankowych i finansowych. W Banku Pocztowym i Poczcie Polskiej w latach 1995– 2005 był szefem i uczestnikiem wielu projektów informatycznych i finansowych w różnych rolach menedżerskich.

W ramach działalności konsultingowej, realizował projekty w zakresie strategii i zarządzania IT. W latach 2006 - 2007 pracował w pionach sprzedaży i marketingu nowych operatorów komórkowych GSM, biorąc udział w tworzeniu marki Play (P4) i Extreme Mobile (Centernet).

W 2008 r. był współtwórcą pionierskiej firmy badawczej wykorzystującej neuromarketing do weryfikacji marketingowych strategii komunikacyjnych.

W latach 2009-2020 związany z Grupą BIK, gdzie jako Wiceprezes Zarządu BIG InfoMonitor SA odpowiadał za marketing, IT oraz nowe produkty, a następnie w BIK SA jako m.in. Dyrektor Operacyjny.

Współtwórca portalu HomoDigital.pl, poświęconego tematyce sztucznej inteligencji i wyzwaniom cyfrowego świata.

W latach 2014-2017 członek Rady e-Izby (Izba Gospodarki Elektronicznej). W latach 2013-2018 wykładowca ryzyka finansowego na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Obecnie wykładowca na studiach MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania w Warszawie.

Robert Ługowski
Robert Ługowski

Współzałożyciel i Partner Zarządzający w Cobin Angels, największej profesjonalnej społeczności aniołów biznesu w Polsce. Oprócz bycia przedsiębiorcą jest również inwestorem oraz doradcą dla wielu startupów i spółek technologicznych.

Robert specjalizuje się w dyfuzji innowacji, organizacji i rozwoju nowych przedsięwzięć oraz modeli biznesowych m.in. w obszarze medtech, sztucznej inteligencji, Internetu rzeczy czy blockchain.

Pracował na wysokich stanowiskach menedżerskich w globalnych firmach technologicznych, takich jak Xerox, Hewlett-Packard czy Atos. Nadzorował i odpowiadał za realizację innowacyjnych projektów w Europie Środkowo-Wschodniej, Izraelu, Egipcie i Turcji.

Robert pełnił również szereg funkcji w organizacjach branżowych m.in. jako członek zarządu Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji, Warsaw Executive MBA Alumni Association oraz Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Polsce. Jest inicjatorem Konfederacji Business Angels Poland oraz członkiem zarządu European Business Angels Network.

Robert pełni rolę mentora dla założycieli start-upów oraz jest członkiem jury w konkursach dla startupów (np. MIT Enterprise Forum, Microsoft Imagine Cup, PWC, European Startup Days).

Robert jest absolwentem studiów MBA Carlson School of Management oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także indywidualnych studiów międzyuczelnianych na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, Politechnice Lubelskiej i Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej.

Aleksander Majchrzak
Aleksander Majchrzak

Wymyślił i stworzył największy polski Lendtech dla przedsiębiorców - Wealthon Fund SA. Absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych (Electrical and Computer Engineering). Prywatnie pasjonat golfa. Wyznaje zasadę, że wszelkie trudności i problemy da się przekuć w sukces. 

Aleksander Majchrzak w 2018 r. zgromadził kapitał na założenie firmy oferującej pożyczki. Przeprowadził firmę przez wszystkie możliwe źródła finansowania. Z sukcesem przeprowadził 4 emisje akcji, w których Wealthon powiększył swoje kapitały o 9,5 mln PLN. Pierwsza udana emisja była przeprowadzona w ramach crowdfundingu udziałowego na platformie Beesfund. W 2021 roku Wealthon przeprowadził również emisję obligacji, dzięki czemu spółka pozyskała od prywatnych inwestorów łącznie ok. 18 mln zł, a środki zostały przeznaczone na ciągły rozwój systemu scoringowego oraz zwiększania portfela wypłaconych pożyczek. Majchrzak jest również pomysłodawcą i założycielem Simple.pl (spółki z grupy Wealthon) - pierwszej w Polsce platformy internetowej konsolidującej różne opcje kredytowania dla jednoosobowych działalności gospodarczych. Za pomocą sztucznej inteligencji Simple.pl dopasowuje najlepszą formę kredytowania i pomaga bezpośrednio wnioskować o dofinansowanie.

Za sukcesem lendtechu stoją innowacyjne rozwiązania i wykorzystanie najnowszych technologii w procesach obsługi i wsparcia polskich przedsiębiorstw.

Magdalena Marciniak
Magdalena Marciniak

Doświadczony menadżer, od ponad 20 lat aktywna w branży finansowej. Pasjonatka nowych trendów w finansach, podejścia customer centricity oraz wdrażania nowatorskich rozwiązań produktowych i procesowych dla B2B i B2B2C. W latach 2016-2020 Doradca Zarządu, a potem Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu w Grupie Europa, gdzie odpowiadała za kreowanie i wdrażanie strategii biznesowej, współpracę z Partnerami Biznesowymi Spółek, rozwój nowych kanałów dystrybucji i innowacji produktowych. W latach 2006-2015 związana z Grupą mBank, gdzie w Spółce BRE Ubezpieczenia (potem AXA Ubezpieczenia) zajmowała się m.in. strategią produktową i rozwojem biznesu w segmencie leasing oraz bancassurance, za który mBank otrzymał w 2015 roku prestiżową nagrodę Celent Award. Wcześniej pracowała w firmach zajmujących się pośrednictwem ubezpieczeniowym, odpowiadając m.in. za prowadzenie technologicznych projektów ubezpieczeniowych dla różnych instytucji finansowych. Ukończyła z wyróżnieniem Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej przy PAN w Warszawie w ramach specjalizacji Public Relations i Badania Konsumenckie. W 2014 r. odznaczona przez Polską Izbę Ubezpieczeń (PIU) za Zasługi dla Ubezpieczeń za budowanie pozytywnego, innowacyjnego i wiarygodnego wizerunku branży ubezpieczeń. Poza pracą w branży finansowej, kontynuuje swój rozwój jako psycholog- jest w trakcie uzyskiwania certyfikatu psychoterapeuty w ramach kierunku poznawczo-behawioralnego. W Fintek.pl oraz Klang! Media odpowiada m.in. za rozwój portalu oraz współpracę z Klientami i business development.

Maciej Marszałek
Maciej Marszałek
Posiada niemal 20-letnie doświadczenie w tworzeniu innowacyjnych produktów i skutecznym prowadzeniu cyfrowych biznesów na wielu rynkach. Kierował międzynarodowymi zespołami w ponad 20 krajach w Europie Wschodniej i Południowej, Afryce, Ameryce Południowej i na Bliskim Wschodzie. Nadzorował procesy transformacji cyfrowej dużych korporacji w sektorach bankowym i ubezpieczeniowym. Dołączając do The Heart na początku 2018 roku był inicjatorem zbudowania silnego hubu venture buildingu w tej części Europy. Wielokrotny gość międzynarodowych konferencji na temat najlepszych praktyk w sprzedaży omnichannel, marketingu bezpośredniego oraz e-commerce. Doradca EFFIE oraz IAB, zaangażowany zarówno jako jury, jak i członek licznych rad programowych.
Błażej Mika
Błażej Mika
Wiceprezes Zarządu SGB-Banku SA, odpowiedzialny za Pion Technologii i Operacji. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył szeregu kursów z zakresu finansów, zarządzania i bankowości. W sektorze bankowym od ponad 20 lat zajmuje się rozwojem produktów bankowych, współpracą z partnerami, strategią, usługami płatniczymi, a przede wszystkim innowacjami. Jest miłośnikiem nowych technologii, digitalizacji oraz rozwoju bankowości mobilnej. Wizjoner i lider, dla którego w centrum zawsze jest człowiek – klient i pracownik. To dla niego w swojej pracy „łączy kropki” poszczególnych obszarów technologicznych, przygotowuje produkty i usługi, które ułatwiają życie.
Zdzisław Mikłasiewicz
Zdzisław Mikłaszewicz

Dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Produktów w eService - największego dostawcy usług płatniczych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Ma ponad 14 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w bankowości i branży płatniczej. Zarządzał m.in. ogólnopolską siecią sprzedaży B2B i rozwojem produktów bankowych dla firm. Był członkiem zespołów GE Capital/Bank BPH, Alior Banku czy Pekao SA/UniCredit. Brał udział w pracach wdrożeniowych innowacyjnego terminala płatniczego z funkcją fiskalną POSPAY, a także pionierskiego rozwiązania płatniczego na smartfony Litepos. Był też zaangażowany w tworzenie strategii cyfrowej i uruchomienie nowej bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Alior Banku, a ponadto w rozpoczęcie działalności faktoringowej GE Capital w Polsce. Jego zainteresowania zawodowe koncentrują się na strategiach rozwoju nowych rynków, płatnościach, eCommerce i rozwiązaniach mobilnych.

Adam Miziołek
Adam Miziołek

Odpowiada za rozwój Twisto w Polsce, aktywnie budując bazę sklepów partnerskich. W ciągu roku liczba merchantów współpracujących z Twisto powiększyła się o ponad 30 tysięcy, czyniąc z Twisto lidera płatności odroczonych na rynku CEE.

Wcześniej odpowiadał m.in. za międzynarodową ekspansję mBanku na rynek Słowacki i Czeski. Wcześniej Head of Digital Sales w PKO BP. Ma bogate doświadczenie z zakresu digital sales i fin/mar/ad-tech.

Kamil Niewiatowski
Kamil Niewiatowski

Menadżer z niemal dziesięcioletnim doświadczeniem w sektorze fintech specjalizujący się w tworzeniu i wdrażaniu strategii sprzedaży. W swojej karierze zajmował się między innymi zarządzaniem, sprzedażą oraz rozwojem produktów finansowych dla osób fizycznych oraz przedsiębiorstw w kanałach cyfrowych.

Od 2020 roku związany z marką Raiffeisen Digital Bank jako Country Manager na Polskę, gdzie odpowiada za wprowadzenie na rynek nowego brandu. Przyszłości bankowości upatruje w efektywnym wykorzystywaniu nowoczesnych technologii cyfrowych do tworzenia innowacyjnych, bezpiecznych i przyjaznych dla użytkowników narzędzi i ofert.

Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku finanse i rachunkowość, prywatnie pasjonat motoryzacji, fotografii oraz wyceny przedsiębiorstw.

Katarzyna Niewińska
dr Katarzyna Niewińska

Adiunkt w Katedrze Systemów Finansowych Gospodarki. Obszar badań naukowych związany jest z tematyką: funduszy Venture Capital, źródłami finansowania spółek z obszaru FinTech, zarządzaniem ryzykiem rynkowym oraz zarządzaniem portfelem. W 2018 stworzyła pierwsze w Polsce Studia Podyplomowe FinTech i nadzoruje ich już IV edycję. Od 2014 roku prowadzi fundusz technologiczny KAN Investments, który inwestuje na świecie w firmy na wczesnym etapie rozwoju wyróżniające się unikalną technologią. W portfelu inwestycyjnym znajdują się finansowe spółki technologiczne tj.: CredoLab (unikalny system scoringowy oparty o dane z telefonów komórkowych), TicTrac (platforma monitorująca zdrowie i nawyki klientów indywidualnych dla firm ubezpieczeniowych) oraz Tonik (pierwszy digital bank w Azji Poludniowo-Wschodniej z przyznana licencja bankowa na Filipinach).

Michał Nowakowski
dr Michał Nowakowski
Pełni funkcję Head of NewTech w NGL Advisory w obszarze #fintech oraz #newtech oraz jest co-founderem w RegTechu Ceforai. Jest twórcą portalu www.finregtech.pl (bloga poświęconego nowym technologiom i regulacjom w sektorze finansowym), a także doktorem nauk prawnych, autorem książki Fintech. Technologia, Finanse, Regulacje. Przewodnik praktyczny dla sektora innowacji finansowych. Członek Komisji LegalTech przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Ekspert zewnętrzny w projekcie EBRD oraz Komisji (UE) dotyczącym stworzenia ram prawno-regulacyjnych dla innowacji finansowych w Polsce. Lider grupy roboczej ds. Sztucznej inteligencji w sektorze finansowym przy KPRM. Wykładowca na studiach podyplomowych, w tym na Politechnice Warszawskiej oraz SGH.
Magdalena Nowicka
Magdalena Nowicka

Absolwentka Wydziału Matematyki Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie i studiów MBA na Politechnice Warszawskiej. Ukończyła również podyplomowe studia zarządzania i „Informatyka w biznesie” w Szkole Głównej Handlowej. Przez 20 lat związana była z Grupą ING. Karierę zaczynała w ING Barings, następnie pracowała w Pionie IT ING Banku Śląskiego przechodząc ścieżkę od specjalisty do Dyrektora Departamentu Wsparcia Informatycznego. Od 2006 r., jako Prezes Zarządu, budowała ING Tech Poland, centrum technologiczne Grupy ING dostarczające usługi IT, w tym cyberbezpieczeństwa i rozwiązań chmurowych, dla klientów w ponad 20 krajach. W 2017 r. objęła w Nordea stanowisko Head of IT Poland, biorąc udział m.in. w budowaniu Nordea Horizon Center – nowoczesnego ośrodka monitorowania i operacji IT. Jako Global Head of Technology Sourcing odpowiadała też w Nordea za realizację strategii w zakresie wykorzystania globalnych centrów usług informatycznych. Od stycznia 2021 r. pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu BNP Paribas Bank Polska S.A. nadzorując Obszar Nowych Technologii i Cyberbezpieczeństwa.

Pani Magdalena Nowicka aktywnie działa w projektach wspierających rozwój kobiet w świecie nowych technologii. Jest mentorką programu „Technologia w spódnicy”.

Piotr Przedlacki
Piotr Przedlacki

Od prawie 20 lat działa na polskim rynku „consumer finance”. Wcześniej kilka lat w dużych projektach doradczych, m.in. w zakresie wyceny przedsiębiorstw, prywatyzacji i restrukturyzacji.

Od 2005 współtworzy i rozwija spółkę finansowo-technologiczną Fines S.A., (kiedy nie były jeszcze powszechnie stosowane pojęcia „fintech” czy „start-up”), która jest czołowym pośrednikiem i integratorem w kanale agencyjnym.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, studiów doktoranckich w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, studiów MBA na Gdańskiej Fundacji Kształcenia Managerów oraz Akademia Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej.

Karol Sadaj
Karol Sadaj

Zarządza Aion Bankiem od listopada 2020 roku, gdzie odpowiada za całość działań na polskim rynku. Specjalizuje się we wprowadzaniu na rynek firm oraz rozwiązań z sektora finansów i nowoczesnych technologii. Doświadczenie zdobywał, pracując dla firm, które są liderami globalnej gospodarki – m.in. Revolut, Uber, Google, PepsiCo czy Philip Morris. Ma dużą wiedzę na temat trendów konsumenckich oraz zmieniających się potrzeb klientów. Wie jak efektywnie wdrażać innowacyjne narzędzia w rozwoju produktów i usług na polskim rynku.

Aktywnie angażuje się w mentoring i doradztwo na rzecz startupów. Jego pasją są innowacje technologiczne i nurkowanie. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Gdańskim.

Ludwik Sobolewski
Ludwik Sobolewski

Doktor nauk prawnych, radca prawny, menedżer instytucji finansowych i ekspert rynków kapitałowych, Ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego i studia doktoranckie w zakresie historii prawa, ekonomii i filozofii na Universite Pantheon Assass (Paris II). Pracował w Uniwersytecie Jagiellońskim, w Urzędzie Rady Ministrów, a następnie, w roku 1994, został wiceprezesem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych SA. W roku 2006 wygrał konkurs na stanowisko prezesa zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (i ponownie w roku 2010)  i pełnił tę funkcję do roku 2013. W r. 2013 wybrany na stanowisko prezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Bukareszcie (BVB). W latach 2015-2016 przewodniczący rady dyrektorów narodowego operatora usług pocztowych w Rumunii (Posta Romana). Członek rad nadzorczych wielu przedsiębiorstw. Obecnie Ludwik Sobolewski jest partnerem zarządzającym warszawskiej kancelarii adwokatów i radców prawnych Sobolewski Kielska Dąbrowska Grabowska, prowadzi działalność wspierającą przedsiębiorstwa wczesnego etapu oraz jest kluczowym partnerem biznesowym Beesfund SA, największej platformy finansowania udziałowego w regionie Europy Wschodniej. 

Robert Strzelecki
Robert Strzelecki

CEO i współzałożyciel TenderHut SA. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w IT, z prawie 1000 zrealizowanych projektów z dużymi firmami (publicznymi i prywatnymi), lokalnie i za granicą. Z natury jest przedsiębiorcą i business developerem, z powodzeniem zarządzającym zespołami ponad 300 pracowników. Potwierdza to redakcja Business Insider Polska, która umieściła go na liście „People Transforming Business” – liście wizjonerów, którzy przekształcają polski biznes.  Robert jest również jednym z założycieli Stowarzyszenia Polskich Firm Tworzących Oprogramowanie (SoDA). Od 2021 roku jest Oficjalnym Członkiem Rady „Forbes Technology Council”. 

W ostatnim czasie, dzięki doświadczeniu Roberta firma nie zwolniła tempa rozwoju. W 4 lata zyskała międzynarodowy zasięg. Ma 11 przedstawicielstw za granicą i tworzy innowacyjne projekty dla klientów. TenderHut jest również jedną z najszybciej rozwijających się grup technologicznych w Europie wg. prestiżowych rankingów Deloitte i Financial Times.

Edyta Szymczak
Edyta Szymczak

Z branżą finansową związana od ponad 15 lat, w tym od ponad 10 lat z rynkiem wymiany informacji gospodarczej. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydziału Handlu Zagranicznego Kierunku Menedżerskiego. W swojej karierze zawodowej pełniła funkcje m.in. dyrektora sprzedaży, dyrektora operacyjnego, pełnomocnika zarządu, członka zarządu. Od 2007 roku w Grupie Kapitałowej KRUK. W latach 2009-2011 odpowiadała za monitoring zgodności działalności Biura Informacji Gospodarczej z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w ramach usług zintegrowanych w Grupie Kapitałowej. Nadzorowała również obsługę konsumentów. Od połowy 2011 roku prezes zarządu ERIF BIG S.A. Od 2015 roku członek drugiej kadencji Rady Nadzorczej Związku Pracodawców Instytucji Finansowych w Konfederacji Lewiatan. W przeszłości również członek Komisji Etyki w Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (dawniej KPF). W 2016 roku wyróżniona tytułem „Postać Roku” za szczególny wkład w rozwój pozabankowego sektora pożyczkowego w Polsce przez Loan Magazine Awards. Członek wielu rad programowych w sektorze Consumer Finance.

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski

Redaktor naczelny Fintek.pl. Z serwisem związany od 2016 roku. Współtworzy największy polski portal o branży FinTech. Zajmuje się szeroko rozumianym sektorem finansów i technologii - startupy, bankowość, innowacje w płatnościach, nowinki technologiczne, zmiany w prawie i wiele innych. Prowadzi podcasty oraz uczestniczy w konferencjach branżowych.

Wcześniej związany z rynkiem ubezpieczeniowym. Absolwent politologii i stosunków międzynarodowych na UKSW w Warszawie. Prywatnie pasjonat sportu, polityki oraz historii.

Tymon Zastrzeżyński
Tymon Zastrzeżyński

Współzałożyciel Grupy Loando, działającej w branży consumer finance. Tworzą ją, między innymi- lider online’owego rynku brokerów finansowych oraz jedna z największych sieci afiliacyjnych w Polsce. Grupa działa również na rynkach zagranicznych m.in. w Hiszpanii, Czechach, Ukrainie i Rosji.

Tymon, przed założeniem własnego biznesu, pracował przez kilka lat w Getin Noble Banku, Nordea Banku oraz w Grupie Europa.

Aktywnie udziela się we wszystkich inicjatywach mających na celu dynamiczny rozwój i integrację środowiska fintech w Polsce. Sam jako inwestor, inwestuje w spółki na wczesnym etapie rozwoju, działające w tej branży. Część z nich rozwinęła się biznesowo i tworzy Grupę Loando.

Jest absolwentem SGH w Warszawie. Posiada licencję Maklera Papierów Wartościowych. W 2021 roku znalazł się w gronie TOP 50 Managers of Loan Market in Poland.

Paweł Zylm
Paweł Zylm

Business Angel, przedsiębiorca, inwestor i mentor w  startupach na wczesnym etapie rozwoju  skoncentrowany  na wsparciu ich wzrostu. Zwycięzca konkursu Business Angel of the Year 2020 w kategorii Nagroda Ekosystemu. Manager w sektorze finansowym z doświadczeniem w pracy w consultingu.  Founder i twórca sukcesu  BRE Ubezpieczenia.  Ekspert oraz aktywny uczestnik rynku ubezpieczeniowego.  Wspiera ekosystem startupowy w Polsce. Aktywnie uczestniczy w różnych wydarzeniach związanych z tym rynkiem. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem z młodymi przedsiębiorcami.  Jest mentorem prowadzącym w ReaktorX, pre-akceleratorze dla pierwszorazowych founderów. Zasiada również̇ w radach nadzorczych oraz komitetach doradczych.

Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość.

Paweł Zylm od 25 lat związany jest z branżą ubezpieczeniową. W swej karierze odpowiadał także za rozwój sieci agencyjnej tradycyjnej oraz sprzedaż poprzez kanały elektroniczne, a także wdrażanie procesu sprzedaży internetowej produktów ubezpieczeniowych. Brał aktywny udział w koordynacji procesu fuzji Zurich z Generali, gdzie do 2006 roku pełnił funkcję Bancassurance Managera. Wcześniej pracował także w PwC w dziale audytu i doradztwa księgowego oraz w Powszechnym Banku Kredytowym S.A.

Od początku istnienia projektu BRE Ubezpieczenia Paweł Zylm był zaangażowany w jego rozwój. W 2007 roku objął stanowisko prezesa zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. oraz BRE Ubezpieczenia sp. z o.o. W wyniku strategicznych decyzji na poziomie Grupy mBanku w latach 2012 – 2013 z sukcesem przeprowadził fuzję BRE Ubezpieczenia oraz Aspiro, stojąc na czele wspomnianych Spółek, a następnie przygotował BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. do procesu fuzji z Grupą Ubezpieczeniową AXA Polska gdzie nadzorował proces połączenia obu struktur.

Do jego osiągnieć należy także zbudowanie innowacyjnych kanałów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych – zarówno w modelu direct, jak i bancassurance. W marcu 2015 roku jego osiągnięcia na polu kooperacji banku z ubezpieczycielem zostały docenione w prestiżowym konkursie Celent Model Bank 2015. Grono międzynarodowych ekspertów przyznało nagrodę w kategorii bancassurance - uznając wdrożenia zaprojektowane przez BRE Ubezpieczenia dla mBanku - za najbardziej imponujące osiągnięcie w kategorii "Innovation and Emerging Technologies". Zwycięskie projekty były oceniane pod kątem trzech podstawowych kryteriów - wyników finansowych i rozmiaru prowadzonego biznesu, stopnia innowacji oraz skutecznej implementacji nowych technologii.

Paweł Zylm pełnił funkcję Członka Rady Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. W latach 2010-2015 był Przewodniczącym Zespołu ds. ubezpieczeń direct w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. W 2012 roku magazyn Home&Market przyznał mu nagrodę dla Najlepszego Menedżera Roku. Paweł Zylm został także uhonorowany odznaką „Zasłużeni dla Ubezpieczeń” przez Polską Izbę Ubezpieczeń za działania w kierunku rozwoju rynku direct i popularyzacji nowoczesnych rozwiązań w sprzedaży ubezpieczeń.

O rzetelny i prawidłowy przebieg wyboru laureatów zadbają Prawnicy z Kancelarii Compliance Partners, którzy uczestniczyć będą w spotkaniach Rady Programowej oraz przyglądać się całemu procesowi.

Jarosław Nowacki
Jarosław Nowacki

Radca prawny. Specjalizuje się w prawie rynku finansowego, regulacjach AML/CFT, Compliance oraz audycie i kontroli wewnętrznej.

Karierę rozpoczynał w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie zajmował się współpracą międzynarodową Urzędu, w tym poprzez prace w ramach IOSCO oraz ESMA. Następnie pełnił funkcję Associate w międzynarodowej kancelarii prawnej. Ponadto przez wiele lat, jako radca prawny, odpowiadał za bieżące doradztwo prawne w domu maklerskim. Jako kierownik zespołu w jednym z największych banków w naszym kraju był odpowiedzialny także za kontrole wewnętrzne. Członek rady nadzorczej oraz przewodniczący komitetu ds. audytu banku. Członek rad nadzorczych domu maklerskiego i jednej z największych spółek produkcyjnych w Polsce.

Biegle włada językiem angielskim. Komunikuje się również w j. francuskim. Ukończył prawo oraz stosunki międzynarodowe na UMK, odbył aplikację radcowską w Warszawie. Radca prawny od 2014 r.

W wolnym czasie strzelec sportowy.

Przemysław Szpytka
Przemysław Szpytka

Radca prawny, ekspert w zakresie prawa rynku finansowego oraz zgodności działania podmiotów na rynku finansowym. Ceniony za umiejętne łączenie doradztwa regulacyjnego z aspektami biznesowymi. Reprezentuje Klientów w postępowaniach licencyjnych przed KNF oraz innych postępowaniach administracyjnych. Pomaga tworzyć, oceniać i ulepszać systemy compliance, audytu oraz zarządzania ryzykiem.

Wyróżnia go ponad 14-letnie doświadczenie w pracy na rynku finansowym – zdobyte kolejno w kancelarii prawnej, Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego, międzynarodowej firmie doradczej oraz jako dyrektor departamentu prawnego i inspektor nadzoru w domu maklerskim.

Autor licznych publikacji z zakresu zgodności postępowania na rynku kapitałowym. Współautor praktycznego komentarza do ustawy o obligacjach (PWN, 2015) oraz publikacji: Compliance w podmiotach nadzorowanych rynku finansowego. Aspekty praktyczne (Wolters Kluwer, 2019).

Ukończył prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Biegle włada językiem angielskim.

Kontakt

Magdalena Marciniak

Managing Director KLANG! Media/Fintek.pl

Pomogę w obszarach:
  • zakupu biletów
  • współpracy komercyjnej
+48 510 029 844
Napisz do magdy Strzałka